Radek Pech – Medailonek člena

Medailonek

„Pečlivě rozlišuji mezi těmi co říkají: „Může to být obtížné, ale je to možné.“ a mezi těmi co říkají: „Může to být možné, ale je to příliš obtížné.“…“, říká Radek Pech, zodpovědný za Business Development a Automatizaci ve společnosti Účetník, s.r.o..

Jméno a příjmení: Radek Pech

Název společnosti: Účetník, s.r.o.

Pozice: Business Development & Automatizace

Členství v klubu: Praha 2 – Green Garden Hotel I – úterý

Členství v klubu: Praha 6 – Dejvice – čtvrtek


Jak jste se dozvěděli o koncepci Business for Breakfast, případně kdo Vás do klubu pozval?

Do klubu Business for Breakfast mne pozvala koncem března 2017 tehdy pro mne ještě jen klientka, ale zároveň i má jmenovkyně Martina Pechová, jednatelka personální agentury TOKATA Consultancy, s.r.o.. Její poradenství a spolupráci v náboru zaměstnanců ocenila již nejedna významná výrobní společnost či rodinná firma, a mohu to osobně velmi rád potvrdit. Je prostě skvělá. Dnes jsme již velmi blízcí přátelé, čehož si samozřejmě nesmírně vážím. Přímé rodinné či příbuzenské vztahy mezi námi opravdu neexistují :).

Co se Vám na fungování klubu líbí?

Přátelská atmosféra, nekonečná ochota si vzájemně a bezvýhradně téměř v kteroukoli dobu (a to i o víkendu) pomáhat. Od samého začátku mám dva kluby, protože jsem se nechtěl scházet na snídaních za byznysem jen jednou za dva týdny, a vyžadoval jsem to každý týden. Vůbec toho nelituji, ba naopak.

Jaký obor zastupujete ve Vašem klubu Business for Breakfast?

Zastupuji na obou klubech obor Účetnictví a Daňového poradenství, kdy se snažíme tento obor ve spolupráci s Universal Smart Solutions s.r.o. maximálně automatizovat a digitalizovat. Projekt je to obtížný a velmi ambiciózní, ale jeho uvedení v plné a komplexní řešení pro živnostníky, podnikatele a účetní, je krok za krokem více než možné.

Řekněte nám prosím, čím se Vaše společnost/firma zabývá a jaká je Vaše pozice?

Kromě standardního vedení účetnictví a daňového poradenství se zabýváme ve firmě tím, jak zjednodušit život živnostníkům, malým podnikům, všem účetním na volné noze, či malým účetním firmám, které na digitalizaci a automatizaci nemají čas, a ani dostatek finančních prostředků. Právě pro ně spoluvyvíjíme webový online portál www.autooffice.cz, který jim do budoucna usnadní práci, komunikaci, a hlavně je připraví za dostupné finanční náklady na automatizaci a digitalizaci všech agend potřebných pro podnikání.

Kdo jsou Vaši typičtí zákazníci nebo jaké zákazníky právě hledáte?

Momentálně jsou našimi typickými klienty živnostníci, malé či střední podniky cca do 100 zaměstnanců, ale také IT firmy a účetní firmy, které chtějí svým klientům nabídnout takové online řešení, aby si své klienty udrželi, a zároveň jim tím poradili, jak si do budoucna za velmi rozumných finančních podmínek pomoci k lepší efektivitě a jednoduché správě své firemní administrativy.

Co se Vám v poslední době povedlo? Jaké jsou Vaše úspěchy, na které jste pyšní?

Rozhodně je to spuštění prvních částí AutoOffice, které jsou zatím zaměřené na komplexní řešení v oblasti správy obchodního případu a reportingu. Logika celého systému vychází z následujících zásad: 1) Jen jednou pořídit data do systému v rámci celého procesu obchodního případu 2) Co jde načíst z online rejstříků, musí být načteno 3) Od poptávky, cenové nabídky, objednávky, dodacího listu, vystavení faktury až po odeslání EET – to vše vyřešit v rámci AutoOffice 4) Nahrát datový soubor bankovního výpisu, a automaticky spárovat všechny platby 5) Sledovat firemní finance od denního CashFlow, až po firemní a inteligentně automatizovaný rozpočet.

POZOR Členům BforB, a pokud budou chtít, tak i jejich klientům, zcela mimořádně nabízíme možnost využívat systém AutoOffice po celou dobu roku 2020 ZDARMA. Pro bližší informace mne prosím kontaktujte.

Máte nějaké životní krédo?

Postavte se za to, čemu věříte, i kdybyste tam měli stát sami.