Marcel Fujcik – medailonek člena

tilschove2.jpg

„Firemní identita a viditelná propagace – to je ten nejlepší obchodní zástupce, který se nehádá a nemá na svého zaměstnavatele přehnané nároky. Navíc nikdy nespí.,“ říká Marcel Fujcik, majitel firmy Marf, s.r.o.

Jméno a příjmení:Marcel Fujcik

Název společnosti:MARF s.r.o.

Pozice:Majitel

Členství v klubu: Praha 2 – Hotel Green Garden III – čtvrtek


Jak jste se dozvěděli o koncepci Business for Breakfast, případně kdo Vás do klubu pozval?

Koncepci „BforB“ mi představili jednatelé spol. Úspěšně reality s.r.o., kteří jsou sami dlouholetými členy s bohatými zkušenostmi. Po krátkém rozhovoru nebylo proč váhat.

Co se Vám na fungování klubu líbí?

Oceňuji možnost setkání s lidmi napříč obory, už jen „vhled“ do pestrého světa dalších podnikatelů je velmi inspirativní.

Jaký obor zastupujete ve Vašem klubu Business for Breakfast?

Zastupuji obor reklama.

Řekněte nám prosím, čím se Vaše společnost/firma zabývá a jaká je Vaše pozice?

Jsem majitelem reklamní agentury MARF v Ostravě. Od roku 2002 poskytujeme firmám rozmáchlý rozsah služeb z oblasti reklamy a marketingu. Tak trochu se dá s nadsázkou říct, že je naše práce od vizitky po polep kamionu. A všechno to umíme natočit a kvalitně prezentovat na skvěle zpracovaných originálních internetových stránkách.

Kdo jsou Vaši typičtí zákazníci nebo jaké zákazníky právě hledáte?

Sami tuto odpověď nemáme na schůzkách rádi, ale opravdu je naším zákazníkem takřka každý. Už jsme dělali i polep na dětský kočárek. Ale zpět, nejčastějším zákazníkem je firma nebo podnikatel, jenž touží vystoupit z šedé masy konkurence a blýsknout se originální firemní identitou.

Co se Vám v poslední době povedlo? Jaké jsou Vaše úspěchy, na které jste pyšní?

Jsem pyšný na každou firemní identitu, která nám prošla rukama. A nemusí to být jen pýcha na neotřelé grafické zpracování, ale třeba i jen na to, že jsme toho či onoho „náročného“ zákazníka dokázali „ukočírovat“ a zakázku skončili ve vzájemné spokojenosti obou stran. Největší hrdost ovšem cítím pokaždé, když přijíždím do práce. Naše dva nádherné oranžové domy a vlastně celá firemní identita je nesporným důkazem, že to děláme dobře.

Máte nějaké životní krédo?

„Firemní identita a viditelná propagace – to je ten nejlepší obchodní zástupce, který se nehádá a nemá na svého zaměstnavatele přehnané nároky. Navíc nikdy nespí.“